Uživatel nepřihlášen
Doupě ohnivého vlka
RSS kanál blogu
Píše: FireWolf - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Doupě ohnivého vlka

Výběr nejhorších achievementů na Steamu

Úterý 1.11.2016 21:01 - Autor: FireWolf
To se mi líbí

Výběr nejhorších achievementů na SteamuAchievementy, trofeje, úspěchy. Ať už tyto věci označujete jakkoliv, mají velmi jasný úkol. Tak trochu okořenit váš zážitek z hraní. Já sám je rád sbírám u her, které mám rád, protože to nabízí jistý pocit uspokojení, když dosáhnete 100% achievementů. Je škoda, že na Steamu se to přejde jen mávnutím ruky, protože tu existuje SAM (Steam Achievement Manager), který je znehodnocuje. Díky tomuto prográmku si můžete pár kliknutími myší odemknout všechny achievementy. O tom se tu ale nechci bavit.

Jak jsem psal již v úvodu, rád sbírám achievementy. A jako sběratel mám i některé typy, které jsou neoblíbené. Každý z vás by dokázal jmenovat své vlastní, mě osobně vadí třeba speedruny, na druhou stranu mám rád trofeje za sbírání věcí (pravda, musí to být v rozumné míře). Krásným příkladem zajímavých achievementů je hra Postal 2. Máte tu klasické trofeje za postup hrou a její dokončení. Jenže pak na vás čekají různé aktivity, o kterých mnohdy ani nevíte, že můžete dělat v tomto díle. Díky achievementům vás tak hra učí.

Takhle třeba vypadá moje přehlídka na Steamu.
Takhle třeba vypadá moje přehlídka na Steamu.

Jenže ne všechny achievementy jsou dobré. V průběhu čtyř let jsem na Steamu narazil na hromadu uhozených a příšerných achievementů, které s původní myšlenkou nemají nic společného a mnohdy odráží nenažranost vývojářů nebo vydavatelů. Pojďme se tedy mrknout na menší výběr těchto trofejí.

Postal 2 je jedna z mála her, která dělá achievementy dobře.
Postal 2 je jedna z mála her, která dělá achievementy dobře.

1) Sdílení přes sociální média

Ne jedna, ale hned několik her využívá achievementy jako formu propagace. Dej nám Like na Facebooku nebo nás sleduj na Twitteru a dostaneš tuhle hezkou trofej. Jenže tohle prostě nemá vůbec nic společného s původní myšlenkou achievementů. Také to znevýhodňuje lidi, kteří tuhle službu nemají.


2) Návštěva Steamu

Ve hře Night of the Rabbit je achievement za to, že navštívíte Steam obchod této hry. To je vše. Na rozdíl od prvního bodu působí určitě dost vtipně a neškodně, jenže je to zbytečnost. Dostat ocenění za to, co už jste nejspíše dávno udělali (jelikož jste tam hru koupili, že...) je blbost. A ani sami tvůrci tím ničeho nedosáhnou, takže je to krásná ukázka zcela zbytečného achievementu.


3) Kupte si achievementy

Když jsem hrál Warframe, což je parádní F2P hra, nikdy v životě by mě nenapadlo, že by někdo mohl udělat achievementy, jenž jdou získat pouze, když do hry investujete. Například u novější hry Pixel Puzzles Ultimate je získáváte za každé dokončené puzzle a to i ty, které si zakoupíte v DLC za reálné peníze. Pokud tedy budete chtít získat 100%, nezbývá vám, než si to vše pořídit.

Naneštěstí jsou společnosti, které jdou ještě dál. U Pixel Puzzles to jde jakž takž pochopit. Celý ten princip vidíme i u DLC do velkých her, takže to není nic nového. Jenže existuje minimálně jedna hra, která měla achievementy, které šly získat jen zaplacením. V titulu Lost Lands: A Hidden Object Adventure bylo při vydání několik trofejí, které jste obdrželi za nakoupení věcí z obchodu. Jak každému dojde, tyto předměty šly získat pouze zaplacením reálných peněz. Smutné je, že to byly na dlouhou dobu achievementy, které získalo nejvíce lidí. Naštěstí se tvůrci po pár týdnech (a velkém nátlaku ze strany hráčů) umoudřili a odstranili je. I tak mám ale stále určitou pachuť na jazyku.



4) Podpora koupě

Znáte to. Máte nějakou hru a vyjde k ní druhý díl. A vy přemýšlíte, zda jej koupit či ne. Možná si radši počkáte na slevu. Nechci teď urazit inteligenci sběratelů achievementů, ale je tu hra, která se vás snaží pomoci vaší sběratelské vášně donutit koupit další díl v sérii. Celkově to je krok, který si zaslouží jen a pouze kritiku. Na druhou stranu je ale dobré dodat, že achievementy by nikdy neměly mít tak obrovský význam pro daného jedince, aby jej donutili investovat hromadu peněz. Vždyť to jsou jen nicotné ocenění a pro většinu lidí nemají žádný význam. To jsem ale trochu odbočil.

Pokud si zakoupíte první nebo druhý díl Sniper Elite: Nazi Zombie Army, jistě si povšimnete, že se mezi achievementy skrývá jeden velmi zvláštní. Ten dostanete pouze, když vlastníte oba dva díly. Tohle prostě už nemá vůbec nic společného s tím, že byste měli dané trofeje získat za nějakou dřinu nebo píli, ale jde pouze o způsob, jak určité procento lidí nahlodat a donutit ke koupi. Upřímně doufám, že si nikdo nepořídil další díl, aby mohl mít tenhle achievement.



5) Podpora při předběžném přístupu

Tohle asi také bude většina z vás znát. Vyjde hra,kterou byste chtěli koupit, jenže je v EA. A tak si řeknete, že počkáte, až bude dodělaná. A to by byla chyba! Tvůrci jsou totiž velmi inteligentní a rozhodli se, že tam dají ocenění, které po vydání plné hry již nepůjde získat. Je to opravdu hnus. Dostanete achievement za to, že hru hrajete, když je v předběžném přístupu. Uznávám, že je to hezké zvýraznění pro některé jedince, jenže pro zbytek sběratelů je to něco, co nedává smysl. Mělo by platit, že všechny achievementy jdou získat normálně, kdykoliv, případně aspoň jednou za rok (o tom v dalším bodě). Podobně jako u předchozího bodu doufám, že tato trofej nikoho nedonutila si hru pořídit. Ale kdo ví, třeba se někdo takový našel...


6) Časově omezené achievementy

Tohle jsou jedny z nejhorších achievementů vůbec. Některé jdou získat každý rok ve stejnou dobu (například u Killing Floor byly sezónní, které se dělily na letní, podzimní a zimní a šly získat každý rok), u jiných ale takové štěstí nemáte. Řeč je především o takových, které lze získat za určitých výjimečných okolností nebo pouze v určitém časovém období a poté již nemáte nárok.

U Left 4 Dead 2 je taky takový achievement. Máte hrát (a vyhrát) mapu s lidmi, kteří ji hrají při akci free weekend. Problémem je, že tyto akce snad už ani nejsou a navíc hru má díky tomu, že se kdysi rozdávala zdarma, snad každý druhý hráč. Podobně to je u hry Counter Strike: Source, kde je achievement za rozbalení dárků v akci, která se uskutečnila v roce 2011. Jenže ta akce se od té doby již neopakovala.



7) Nucení do tvorby

Nepatřím mezi tvořivé lidi (aspoň co se týče her), tudíž jsou pro mě překážkou i achievementy, které to od vás vyžadují. Krásným příkladem je hra Garry's Mod, která obsahuje trofeje za vytváření, publikování a ohodnocení vašich výtvorů ve workshopu. Nejtěžším achievementem ve hře je pak mít 1000 palců u jedné jediné položky. A to je něco šíleného.

Z novějších her něco podobného dělá třeba Doom, který vás "nutí" vytvořit mapu ve SnapMap módu. Jenže je jasné, že místo toho, aby to lidi podnítilo aspoň k nějakému pokusu o kvalitnější dílo, vybodnou se na to a vytvoří jen základní mapu a hodí ji na net. Když jsem si procházel SnapMap, viděl jsem tam hodně takovýchto případů, kdy ji prostě vytvořili jen proto, aby dostali achievement. A bez mučení se přiznám, že i já na to takhle šel.

Myslím si, že by hra neměla nutit hráče do těchto činností. Přece jen každý, kdo chce tvořit, tak prostě bude. A to ne kvůli nějakému trapnému achievementu, ale protože ho to baví. A antitalenti na takovéto věci nebudou nikdy přínosem, naopak to jen rozšíří nabídku map (nebo věcí) o hromadu nekvalitní práce.



8) Nucení do hraní

V některých hrách naleznete achievementy, které obdržíte až po určitém odehraném času. Dost často není problém je získat, prostě hrajete a ony se časem objeví. Jenže jsou i případy, kdy je tento čas nastaven extrémně špatně. Jako příklad poslouží Lucius. Samotná hra lze dohrát do nějakých deseti hodin. Jenže na Steamu máte achievementy, které dostanete až po odehraných 20 a dokonce i 40 hodinách! Není divu, že to jsou dvě nejtěžší trofeje.

Samozřejmě je možné hru pouze zapnout a nechat ji tak, jenže to pak postrádá achievement na váze. I když pravdou je, že i tak je tenhle typ trofejí trapný.


9) Ocenění za smrt

O co se snažíte v každé hře? O co nejméně úmrtí. A co nejlepší výkon. To je snad jasné. Výjimkou jsou logické hry a takové ty typy, ve kterých nelze zemřít, že. Jenže co když vás hra odmění i za smrt? A ne jednu, ani deset, ani sto, ale chce po vás, abyste rovnou zemřeli tisíckrát? Je to šílené?

Ve hře Mechanic Escape máte zemřít tisíckrát, díky tempu hry a jejímu stylu tu budete umírat často, takže není problém tohohle achievementu dosáhnout. Otázkou ale je, zda by vás měla hra odměňovat za něco, co poukazuje na váš špatný výkon. Neměla by vás spíše trestat?


10) Bez jediné smrti

Čím jsem starší, tím více se vyhýbám těžším hrám. Nemám prostě už tolik času, abych strávil několik hodin u jednoho bosse nebo v jednom levelu, který je extrémně těžký. O to horší jsou pak achievementy, které obdržíte, pouze když ani jednou během hry nezemřete. Snad nejhorším je Madman v Zaklínači 2. Jelikož je tohle RPG, herní doba se pohybuje kolem 35 hodin, tudíž budete mít dost často na kahánku. Jakmile zemřete, save se smaže a vám zbudou oči pro pláč. Bohužel tu je i pár QTE sekvencí, při nichž se prostě může stát, že nestihnete zmáčknout dané tlačítko a pak se také dostaví konec hry.

Podobný achievement má třeba i hra Limbo, ve které máte dohrát hru na jeden zátah a s méně než pěti úmrtími. Jenže co když vypadne elektřina? Smůla. Naštěstí je Limbo aspoň kratší než Zaklínač 2, ale v principu se jedná o stejný problém - tyto achievementy jsou téměř nesplnitelné.



11) Tohle nikdy nezískáš

A když už jsem nakousl ty nesplnitelné achievementy, nedá mi to a budu se věnovat krátce jim. No, spíše jednomu konkrétnímu. A teď nemám na mysli achievementy, které jsou zabugované a nejdou získat. Ne, ne. Někdy tvůrce hry chce mít vtipné trofeje. Vysmát se sběratelům a ukázat jim, že tyto blbosti nejsou důležité a že by to sbírání neměli brát tak vážně. Tvůrce hry The Stanley Parable na to dokázal vtipně zareagovat, když dal do svého díla odměny za hraní hry po celé úterý nebo za nehraní hry po celých pět let.

No a pak tu jsou tvůrci, kteří si myslí, jak nejsou vtipní a vytvoří achievement, který nelze získat. Jak jsem psal výše, není zabugovaný, ale i kdybyste se stavěli na hlavu, nezískáte ho. Jestli znáte hru Doors, víte, o čem mluvím. Nejen, že kvalita tohoto díla je při nejlepším průměrná, jeho tvůrce sem dal achievement, který nemá ale žádný požadavek ve svém kódování, tudíž jej nikdo nezíská. Aspoň tedy ne legálně.

Autor si asi myslel, jaká to nebude bžunda, jenže tak to prostě není. Není to vtipné a naopak to je dost ubohé.


12) Odměna za špatné chování

Podobně, jako vás některé hry odměňují za špatné hraní, vás jedna hra odměňovala i za špatné chování. Její jméno je Blood and Bacon a jedná se o MP hru, kde hrajete s přáteli proti hordám prasat. Zní to uhozeně, je to uhozené, ale zároveň i zábavné a nebere se to moc vážně. Vždyť taky zabíjíte prasata, že. Navíc i cena je příjemná. Bohužel v jednom z novějších updatů, kdy bylo přidáno pár achievementů, se tam objevila i tahle ohavnost. Trofej Unfriended jste získali, když vás dvacetkrát vykopli ze hry. Co se ale přesně stalo? Stalo se to, že ihned po tomhle updatu vás lidé prostě většinou vykopli. Zašlo to i celkem daleko, kdy si na tohle hráči začali stěžovat. Ne každý je sběratel achievementů a není důvod vyhazovat hráče z pomalu každé hry.

Naštěstí to netrvalo dlouho a tento achievement nahradil jiný, který se nazývá Friended. U něj již máte dohrát deset kol s cizinci. I tak ale opět zůstává určitá pachuť v ústech.


Závěr

Tak a to je vše. Zde byla jen taková ochutnávka toho, jaké špatné achievementy se nachází na Steamu. Některé jdou získat až příliš lehce, jiné jsou zase téměř nesplnitelné. Doufám, že se vám tento článek líbil. A klidně se neváhejte podělit do komentářů o svůj názor jak na achievementy, tak i vaše (ne)oblíbené druhy.

A nezapomeňte - u hry nejsou nejdůležitější achievementy, ale zábava z ní.

Tisk
Hodnocení:
( 8.6 / 30 hlasů ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Výběr nejhorších achievementů na Steamu
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Vlken69    S textem až na výjimky souhlasím. Vytkl bych pouze nesouhlas se speedruny a hardcore postupem. Uznávám, že tyto dva typy také nemám v lásce, ale jejich splnění je zkrátka břímě sběrače achievementů (klobouk dolů před Tvými statistikami, já mám pouze 35 %) .

Seznam achievementů bych konkrétně vytknul Age of Empires 2 HD, kde se nachází úkoly typu: poraz tento národ 1000×, tento také.... , zvítěz s tímto národem 1000× a s tímto také.... , splnění všech bez použití podvodů by zkrátka trvalo nepřiměřeně dlouho : /. Naopak přístup Brothers: A Tale of Two Sons bych vyzdvihl. Jejich plnění není nijak spojeno s příběhem a jsou opravdu kreativní.
Vlken69vlken6939165
    17.11.2016 15:18
Vlken69

S textem až na výjimky souhlasím. Vytkl bych pouze nesouhlas se speedruny a hardcore postupem. Uznávám, že tyto dva typy také nemám v lásce, ale jejich splnění je zkrátka břímě sběrače achievementů (klobouk dolů před Tvými statistikami, já mám pouze 35 %) .

Seznam achievementů bych konkrétně vytknul Age of Empires 2 HD, kde se nachází úkoly typu: poraz tento národ 1000×, tento také.... , zvítěz s tímto národem 1000× a s tímto také.... , splnění všech bez použití podvodů by zkrátka trvalo nepřiměřeně dlouho : /. Naopak přístup Brothers: A Tale of Two Sons bych vyzdvihl. Jejich plnění není nijak spojeno s příběhem a jsou opravdu kreativní.

limpi    Pěkné :)limpilimpi10275    6.11.2016 10:58 limpi

Pěkné :)

Svit93   1x   Ačkoliv se mi ve spoustě situací objevují OCD syndromy a snažím se všechno dělat důkladně, tak naštěstí mě netrápí pokud u nějaké hry nemám 100% splněných achievmentů. Spíš se snažím ve hře splnit veškeré úkoly, projít všechny možnosti co nabízí, nic neuspěchat a vše si v klidu projít. Ono to pak samo od sebe vydá tak na cca 70 až 80% což mi stačí jako takové znamení, že jsem hru z velké části prošel :DSvit93svit936732    5.11.2016 02:49 Svit93

Ačkoliv se mi ve spoustě situací objevují OCD syndromy a snažím se všechno dělat důkladně, tak naštěstí mě netrápí pokud u nějaké hry nemám 100% splněných achievmentů. Spíš se snažím ve hře splnit veškeré úkoly, projít všechny možnosti co nabízí, nic neuspěchat a vše si v klidu projít. Ono to pak samo od sebe vydá tak na cca 70 až 80% což mi stačí jako takové znamení, že jsem hru z velké části prošel :D

Bargud    Doporučuji si někdy poslechnout "blázna" Petra Bulíře (ten co kromě her hraje i poker) . Moc fajn informace :-DBargudbargud6378    2.11.2016 19:13 Bargud

Doporučuji si někdy poslechnout "blázna" Petra Bulíře (ten co kromě her hraje i poker) . Moc fajn informace :-D

carhrozny   3x   Mňa achievementy na STEAME moc nezaujímajú ale mám aj hru kde na proste prinútili zvýšiť svoj výkon ako za starých čias. Jedná sa o hru Nyx Quest kindred spirits. Tam každý level mal dosť šialený čas na jeho prejdenie a to ma fakt bavilo. Tam som to splnil :-D

Inak mám radšej Ubisoft, jeho odmeňovanie je lepšie. Za splnené úlohy dostanete XP body a za tie si možete odomkýňať lepšie oblečenia, prípadne zbrane, walpapery a podobne. Rozhodne tam to má svoje opodstatnenie inak celé achievementy sú vlastne zbytočné.
carhroznycarhrozny27972
    2.11.2016 17:19
carhrozny

Mňa achievementy na STEAME moc nezaujímajú ale mám aj hru kde na proste prinútili zvýšiť svoj výkon ako za starých čias. Jedná sa o hru Nyx Quest kindred spirits. Tam každý level mal dosť šialený čas na jeho prejdenie a to ma fakt bavilo. Tam som to splnil :-D

Inak mám radšej Ubisoft, jeho odmeňovanie je lepšie. Za splnené úlohy dostanete XP body a za tie si možete odomkýňať lepšie oblečenia, prípadne zbrane, walpapery a podobne. Rozhodne tam to má svoje opodstatnenie inak celé achievementy sú vlastne zbytočné.

Esprite   1x   Trofeje mě bavily tak před 10 lety, ne každá hra je měla, ne každej achiev byl stupidní, nedalo se s tím tak šmelit atd. Teď je to akorát tak ztráta času a nikoho to stejně moc nezajímá. .Espriteesprite33929    2.11.2016 12:29 Esprite

Trofeje mě bavily tak před 10 lety, ne každá hra je měla, ne každej achiev byl stupidní, nedalo se s tím tak šmelit atd. Teď je to akorát tak ztráta času a nikoho to stejně moc nezajímá. .

Bahásek   2x   Tak u toho Doomu to absolutně nechápu. SnapMap je součástí hry. Tím, že si vyzkoušíš tvorbu mapy je HRANÍM TÉ HRY, za to dostat achievement mi přijde úplně v pořádku. A věř mi, že většina špatných map na Doomovi je kvůli nedostatku estetiky hráčů nebo protože si to na rychlo vyzkoušeli jak to funguje. Dávat za vinu kvality map od hráčů Achievementu mi přijde dost na hlavu padlý.Bahásekbahasek38123    2.11.2016 12:24 Bahásek

Tak u toho Doomu to absolutně nechápu. SnapMap je součástí hry. Tím, že si vyzkoušíš tvorbu mapy je HRANÍM TÉ HRY, za to dostat achievement mi přijde úplně v pořádku. A věř mi, že většina špatných map na Doomovi je kvůli nedostatku estetiky hráčů nebo protože si to na rychlo vyzkoušeli jak to funguje. Dávat za vinu kvality map od hráčů Achievementu mi přijde dost na hlavu padlý.

FireWolf    Já je dřív sbíral hodně, chtěl jsem mít každou hru na 100%, jenže pak jsem si uvědomil, kolik trávím času u blbých her, jen abych měl navýšený počet perfektních titulů na Steamu. Navíc to tam nic nedělá, nemá to význam a lidé používající SAM to taky hodně znehodnocují. Teď už to dělám tak, že pokud se mi některá hra opravdu moc líbí, snažím se získat všechny achievementy, ale pokud se mi nedaří, tak to nijak nehrotím.FireWolffirewolf28784    2.11.2016 10:54 FireWolf

@ odpověď na komentář od Maestrodk:Já je dřív sbíral hodně, chtěl jsem mít každou hru na 100%, jenže pak jsem si uvědomil, kolik trávím času u blbých her, jen abych měl navýšený počet perfektních titulů na Steamu. Navíc to tam nic nedělá, nemá to význam a lidé používající SAM to taky hodně znehodnocují. Teď už to dělám tak, že pokud se mi některá hra opravdu moc líbí, snažím se získat všechny achievementy, ale pokud se mi nedaří, tak to nijak nehrotím.

Maestrodk napsal:Já je dřív taky docela sbíral, hlavně teda na PS4, kde byla nakonec i platinová trofej. Když ale existuje nějaký takový manager (SAM) , tak to opravdu většinou postrádá smysl. Už mě to ale přešlo a ani mě achievementy nezajímají. Akorát je hezké, když se o něco ve hře snažím a nakonec mi tam vyskočí achievement, ten pocit uspokojení tam pořád je, jen se o to už nezajímám a nesnažím se je získávat. Hry už hraju jen pro zábavu, jak je zmíněno v poslední větě, a je to mnohem lepší. Nenutím se do hraní (i špatných her) jen proto, abych měl achievementy. :) Toho času už taky moc není, takže tak.

FireWolf    Proti časově omezeným achievementům taky nic nemám, pokud se jedná o sezónní, tzn. jdou získat třeba během Vánoc, ale každý rok. Pokud je ale můžeš získat jen jednou, je to prostě nespravedlivé pro lidi, kteří se k té hře dostanou později.

Bez jediné smrti mi osobně vadí, protože u toho Zaklínače je to fakt na dlouho. Ta hra není krátká, tudíž možností, jak zemřít, je fakt spousta a stačí sebemenší chybička a všechna snaha přijde vniveč.

Na druhou stranu chápu, že pro určité lidi to je potěšení sbírat tyhle hardcore achievementy :D
FireWolffirewolf28784
    2.11.2016 10:51
FireWolf

@ odpověď na komentář od Strec:Proti časově omezeným achievementům taky nic nemám, pokud se jedná o sezónní, tzn. jdou získat třeba během Vánoc, ale každý rok. Pokud je ale můžeš získat jen jednou, je to prostě nespravedlivé pro lidi, kteří se k té hře dostanou později.

Bez jediné smrti mi osobně vadí, protože u toho Zaklínače je to fakt na dlouho. Ta hra není krátká, tudíž možností, jak zemřít, je fakt spousta a stačí sebemenší chybička a všechna snaha přijde vniveč.

Na druhou stranu chápu, že pro určité lidi to je potěšení sbírat tyhle hardcore achievementy :D

Strec napsal:Zajímavej článek o druzích achievmentů.

6) Časově omezené achievementy... v tom nevidím problém. Prostě pomyslná odměna, když se toho člověk zúčastní. Nestihl jsi, neudělal jsi to, nesplnil podmínky... tak nemáš nárok na tento "úspěch". Jednoduché.

10) Bez jediné smrti. HC achiev, ale nesplnitelné ne. Prostě odměna pro ty, co se tomu opravdu věnují a jsou dobří.

Ale to jsem jen vypíchnul nějaké druhy achievů. V prvé řadě nikdo nikoho nenutí mít vše na 100%. Je to jen taková třešnička na konec.

unholyU    hodne to resim na xboxu byl jsem majitel xboxu 360 nyni xone a tady tyachievementy opravdu vyznam maji neda se tam jen tak jednoduse podvadet bavi me dohledavat postup ziskani naprikalad na trueachievements. com a porovnavat se s prateli ale to co dela steam je ohavnost proto moji pratele na pc nikdo moc trofeje nechape jako proc je hromadit ja se trochu snazim i na steamu ale k cemu kdyz tam je nejaky manazer ktery vam je tam nahaze nemam pak duvod snazit se a i presto nevim proc delam to u hry ktera me zaujmeunholyUunholyu38320    2.11.2016 10:11 unholyU

hodne to resim na xboxu byl jsem majitel xboxu 360 nyni xone a tady tyachievementy opravdu vyznam maji neda se tam jen tak jednoduse podvadet bavi me dohledavat postup ziskani naprikalad na trueachievements. com a porovnavat se s prateli ale to co dela steam je ohavnost proto moji pratele na pc nikdo moc trofeje nechape jako proc je hromadit ja se trochu snazim i na steamu ale k cemu kdyz tam je nejaky manazer ktery vam je tam nahaze nemam pak duvod snazit se a i presto nevim proc delam to u hry ktera me zaujme

Strec    To já zase pokud jde o moji oblíbenou hru si je rád splním a dokonce i vyhledávám. I když je pravda, že některy jsou na hlavu postaveny. A bez značné dávky štěstí a náhody nebo dokonce návodu, snad nejdou ani splnit.

Nejraději mám achievmenty, které opravdu vyskočí jako odměna za splnění nějakého významného milníku. Nebo za objevení easter eggu.
Strecstrec4311
    2.11.2016 08:48
Strec

@ odpověď na komentář od Ondr4h:To já zase pokud jde o moji oblíbenou hru si je rád splním a dokonce i vyhledávám. I když je pravda, že některy jsou na hlavu postaveny. A bez značné dávky štěstí a náhody nebo dokonce návodu, snad nejdou ani splnit.

Nejraději mám achievmenty, které opravdu vyskočí jako odměna za splnění nějakého významného milníku. Nebo za objevení easter eggu.

Ondr4h napsal:Ja archievementy nesbírám, snažím se dohrát hru na 100% a víc to neřeším, pač jak je tady řečeno některé jsou na hlavu.

Maestrodk    Já je dřív taky docela sbíral, hlavně teda na PS4, kde byla nakonec i platinová trofej. Když ale existuje nějaký takový manager (SAM) , tak to opravdu většinou postrádá smysl. Už mě to ale přešlo a ani mě achievementy nezajímají. Akorát je hezké, když se o něco ve hře snažím a nakonec mi tam vyskočí achievement, ten pocit uspokojení tam pořád je, jen se o to už nezajímám a nesnažím se je získávat. Hry už hraju jen pro zábavu, jak je zmíněno v poslední větě, a je to mnohem lepší. Nenutím se do hraní (i špatných her) jen proto, abych měl achievementy. :) Toho času už taky moc není, takže tak.Maestrodkmaestrodk8088    2.11.2016 08:47 Maestrodk

Já je dřív taky docela sbíral, hlavně teda na PS4, kde byla nakonec i platinová trofej. Když ale existuje nějaký takový manager (SAM) , tak to opravdu většinou postrádá smysl. Už mě to ale přešlo a ani mě achievementy nezajímají. Akorát je hezké, když se o něco ve hře snažím a nakonec mi tam vyskočí achievement, ten pocit uspokojení tam pořád je, jen se o to už nezajímám a nesnažím se je získávat. Hry už hraju jen pro zábavu, jak je zmíněno v poslední větě, a je to mnohem lepší. Nenutím se do hraní (i špatných her) jen proto, abych měl achievementy. :) Toho času už taky moc není, takže tak.

Ondr4h   7x   Ja archievementy nesbírám, snažím se dohrát hru na 100% a víc to neřeším, pač jak je tady řečeno některé jsou na hlavu.Ondr4hondr4h17156    2.11.2016 07:32 Ondr4h

Ja archievementy nesbírám, snažím se dohrát hru na 100% a víc to neřeším, pač jak je tady řečeno některé jsou na hlavu.

HALF-LIFEBLAZEN   1x   Black Mesa má zrovna několik achievů za smrt, nech se zabit Headcrabem, nech se zabít vlastními Snarky a utop se v nádrži v Lambda Core. :DHALF-LIFEBLAZENhalf-lifeblazen6617    2.11.2016 07:05 HALF-LIFEBLAZEN

Black Mesa má zrovna několik achievů za smrt, nech se zabit Headcrabem, nech se zabít vlastními Snarky a utop se v nádrži v Lambda Core. :D

Strec   7x   Zajímavej článek o druzích achievmentů.

6) Časově omezené achievementy... v tom nevidím problém. Prostě pomyslná odměna, když se toho člověk zúčastní. Nestihl jsi, neudělal jsi to, nesplnil podmínky... tak nemáš nárok na tento "úspěch". Jednoduché.

10) Bez jediné smrti. HC achiev, ale nesplnitelné ne. Prostě odměna pro ty, co se tomu opravdu věnují a jsou dobří.

Ale to jsem jen vypíchnul nějaké druhy achievů. V prvé řadě nikdo nikoho nenutí mít vše na 100%. Je to jen taková třešnička na konec.
Strecstrec4311
    2.11.2016 04:26
Strec

Zajímavej článek o druzích achievmentů.

6) Časově omezené achievementy... v tom nevidím problém. Prostě pomyslná odměna, když se toho člověk zúčastní. Nestihl jsi, neudělal jsi to, nesplnil podmínky... tak nemáš nárok na tento "úspěch". Jednoduché.

10) Bez jediné smrti. HC achiev, ale nesplnitelné ne. Prostě odměna pro ty, co se tomu opravdu věnují a jsou dobří.

Ale to jsem jen vypíchnul nějaké druhy achievů. V prvé řadě nikdo nikoho nenutí mít vše na 100%. Je to jen taková třešnička na konec.Komentář byl autorem naposledy upraven 2.11.2016 08:10

Původní verze před úpravami:Zajimávej článek o druzích achievmentů.

6) Časově omezené achievementy... v tom nevidím problém. Prostě pomyslná odměna, když se toho člověk zúčastní. Nestihl jsi, neudělal jsi to, nesplnil podmínky... tak nemáš nárok na tento "úspěch". Jednoduché.

10) Bez jediné smrti. HC achiev, ale nesplnitelné ne. Prostě odměna pro ty, co se tomu opravdu věnují a jsou dobří.

Ale to jsem jen vypíchnul nějaké druhy achievů. V prvé řadě nikdo nikoho nenutí mít vše na 100%. Je to jen taková třešnička na konec.

O autorovi blogu

FireWolf
FireWolf
Muž, 24 let

Kdo jsem?

Amatérský spisovatel, amatérský překladatel, amatérský recenzent, amatérský blogger, amatérský tvůrce her, amatérský amatér a dle jednoho muže prý i nadsamec... :D

"There are no choices. Nothing but a straight line. The illusion comes afterwards, when you ask 'Why me?' and 'What if?'. When you look back and see the branches, like a pruned bonsai tree, or forked lightning. If you had done something differently, it wouldn't be you. It would be someone else looking back, asking a different set of questions." - Max Payne, Max Payne 2

Baví mě především RPG, FPS a logické hry (díky kterým si ověřím, že jsem stále velmi chytrý... :D), ale občas si zahraju nějakou oddychovku.

Desítku dávám jen hrám, které mě baví od začátku do konce, naprosto mě pohltí a jsou v mých očích perfektní.

"Nothing is more badass than treating a woman with respect." - Mr. Torgue, Borderlands 2

Nejočekávanější hry:

  • Mount and Blade 2: Bannerlord
  • Serious Sam 4
  • Alan Wake 2
  • Nový Wolfenstein
  • Finding Paradise
  • Vampyr
  • The Sinking City
Založit herní BLOG