Uživatel nepřihlášen
Doupě ohnivého vlka
RSS kanál blogu
Píše: FireWolf - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Doupě ohnivého vlka

Neduhy chování uživatelů Steamu

Úterý 13.12.2016 23:41 - Autor: FireWolf
To se mi líbí

Neduhy chování uživatelů SteamuKaždý den jsem na Steamu, který se stal mým druhým domovem. A jelikož se dost často snažím pomáhat ostatním lidem, narážím i na špatnou část komunity. Rozhodl jsem se tedy napsat tento článek a tak nějak poukázat na to, co se mi nelíbí na lidech a jejich chování na této službě. Některé body jsou hodně subjektivní, takže to prosím berte s rezervou. I já mám své chyby a nechci nikoho zesměšňovat, takže zde nebudou zveřejněna žádná jména.

I přesto, že by tu mělo být napsáno i něco o okrádání důvěřivých lidí na Steamu, rozhodl jsem se sem tento bod nezahrnout, protože si zaslouží nějaký větší článek. Kdo ví, možná se na něj dostane někdy v budoucnosti.

1) +Rep na profilech

Pokud s někým provedete úspěšný obchod, jdete na profil daného jedince a napíšete mu tam +rep. Čím více tam má těchto komentářů, tím důvěryhodnější osobou je. Takto by to mělo fungovat. Snad všem musí být ale jasné, že to tak není. Předně může daný vlastník profilu jakýkoliv komentář smazat, takže ty s negativní reputací jdou do koše. Pak tu jsou také výměnné nabídky ve stylu "já ti napíšu +rep na profil, když mě to napíšeš i ty". A v neposlední řadě se píše kladná reputace pomalu za každou blbost, například když je někdo dobrý kámoš apod.

Setkal jsem se už s důvěřivými lidmi, kteří věří, že +rep má význam a naletěli tak podvodníkům. Na Steam fórech si pak stěžovali, že tenhle člověk měl přece několik stran kladné reputace, tak jak může být podvodníkem? Samozřejmě na reputaci existují speciální stránky, takže tahle zbytečnost nemá na profilech co dělat.

2) Podpisy na profilech

Když už jsem u toho, co nemá co dělat na profilech, nezbývá mi napsat i nejnovější trend. Tím není nic jiného, než sbírání podpisů od "významných" členů komunity. Mezi tyto osoby patří známí hráči CSGO, lidé s vysokým levelem a další rádoby celebrity Steamu. Možná si někdo myslí, že jen závidím, ale tím to není. Nemám co závidět, protože jde celá tahle věc mimo mě. Jen mě zaráží, jak si prostě někteří lidé nechají dobrovolně zaplnit komentáře na profilu takovými zbytečnostmi, jako jsou podpisy.

3) Fanouškovské skupiny

A u slavných lidí na chvíli zůstaneme. Přijde mě hodně vtipné, když si nějaká rádoby hvězdička vytvoří skupinu pro své fanoušky. A do ní se nahrnou lidé, jen protože je daná osoba dívka či žena nebo má vysoký level nebo prostě jen tak, bez nějakého důvodu. Vážně si říkám, zda má cenu, aby si každá osoba zakládala skupinu pro své fanoušky, i když ve skutečnosti jich má minimum. Nebo žádné.

4) Vysoké levely

Když Valve představilo před pár lety systém kartiček, odznaků a levelů, byl jsem nadšený. Bohužel jsem si velmi brzy uvědomil, že to opět jen prohloubí propast mezi bohatými a chudými lidmi. A také že k vysokému levelu potřebujete jen dvě věci - mít hromadu peněz a nemít mozek. Protože kdo by dobrovolně utrácel peníze za něco, co mu vlastně vůbec nic nedá a je mu totálně k ničemu? U her dostanete aspoň zábavu, ale u vysokých levelů vůbec nic.

Jak už to tak bývá, na tyto velké levely začali někteří uživatelé Steamu nahlížet jako na polobohy. Dost často je otravují, chtějí je mít v přátelích a to jen z toho důvodu, že mají vysoký level. Vidím to dost často u některých lidí. Když máte napsat důvod pro přidání do přátel, naleznete v komentářích věty typu: "Protože chci mít mezi přáteli někoho s vysokým levelem." Děti, no.

Zašlo to tak daleko, že někteří uživatelé požadují, abyste měli určitý level, jinak si vás nepřidají do přátel. Což je naprostá stupidita.

5) Hromada přátel

Díky tomu, že se ze Steamu postupně stává Facebook nebo nějaká jiná sociální služba, jsme svědky podobného uvažování. Mám na mysli především přidávání do přátel, kdy někteří lidé nehledí doleva ani doprava a přidávají si každého, na kom jen jejich očko spočine. Dokonce se mi i dvakrát stalo, že jsem narazil na člověka, který si mě chtěl přidat do přátel jen proto, abych byl v jeho sbírce. Zní to uhozeně? Ano. Je to uhozené? Ano.

Také je dost dobré si dávat pozor na sběratele žen. Narazil jsem na člověka, který má v přátelích jen a pouze dívky a ženy. Také vím, že se jich začal ihned vyptávat na soukromé věci, což zní dost strašně. Vzhledem k rychlosti, jak Valve banuje uživatele, se možná dočkáme zabanování jeho účtu tak do 30 let.

Nejde ale jen o sběratele přátel. Jde i o lidi, kteří mají stovky nebo dokonce tisíce "přátel". Nebo takoví exoti, kteří mají vypsány cíle na svém profilu a mezi nimi je třeba "Chci mít 500 přátel." Jsou to děti, no. Doufám...

6) Informace na profilu

Já sám mám takové menší info o mě na profilu. Myslím, že to pomáhá si ujasnit, zda mají dva lidé společné záliby a mohou si rozumět. To je dle mě v pořádku. Jenže tu naleznete i uživatele, kteří mají na svých profilech info, které neshledávám tak moc zajímavým. Třeba historii svých nožů ve hře CSGO. Chápu, že tu hru má asi daná osoba hodně ráda, ale tohle mi přijde jako idiocie. Proč tam sakra má tuhle věc? K čemu to tomu člověku je?

A jde to dokonce i dál, kdy někteří lidé mají vypsány HW svého počítače. Tomuhle aspoň trochu rozumím, i když mě osobně je totálně jedno, zda hraje na nějaké šunce, noťasu nebo kalkulačce. U některých jedinců to zavání zvyšováním ega, když tam vypíše nějakou über dobrou sestavu. Také znám jednoho člověka, který tam má vypsány i své mobilní telefony. No, dobře. Tahle informace je asi hodně důležitá pro ostatní uživatele Steamu.

7) Vtipné recenze

Jelikož jsem amatérský recenzent, je pro mě strašně zničující vidět recenze na Steamu. Některé jsou opravdu dost povedené a užitečné, zatímco jiné psalo snad pětileté dítě s IQ menším než je moje velikost bot. A že je moje velikost bot opravdu malá. Při procházení recenzí na Steamu narazíte na rádoby vtipné recenze, které ale nejsou vůbec vtipné.

Zašlo to tak daleko, že některé obsahují pouze jednu větu, další zase meme (nebo jak se jim říká) a nakonec tu máme moje oblíbené - recepty. Nuže, ano, recepty. Pokud jste čekali u recenzí recenze, jste na špatném místě. Dost často si tohle místo také někdo splete s poradnou, tudíž místo zhodnocení daného titulu tam najdete větu typu: "Nefunguje mi hra, při spuštění mám černou obrazovku. Co mám dělat?" Uznávám, že to zní vtipně, ale je to spíše na facku.

8) Reklama ve jménu

Nesnáším hazard. Nemám rád ani skiny, které se prodávají za směšně vysoké částky. Spojte to dohromady a máte tu něco, co poslední roky celkem letí. Aspoň mezi dětmi. A pár dospělými, ale mentálně nevyvinutými lidmi. Tím neurážím postižené, aby bylo jasno, ale mám na mysli lidi, kteří prostě utrácí za skiny hromadu peněz. Jak jsem psal výše, je to prostě blbost. Tečka.

Ale abych se vrátil k tématu. Některé hazardní stránky, na kterých se obchoduje se skiny z hry CSGO, vám dají slevu nebo nějaký bonus, když jejich název budete mít ve své přezdívce na Steamu. A ono se to fakt uchytilo. Být to na mě, tohle bych zakázal a takovým lidem dal čas si přezdívku změnit a poté bych je nemilosrdně banoval.

Bohužel je těchto lidí opravdu hodně a děsí mě, jak jsou někteří ochotní takhle otevřeně podporovat hazard. Hodilo by se říct, že to jsou zase většinou děti, které snad dostanou rozum. Ale opravdu si myslím, že tohle na Steam nepatří.

9) SAM

O programu SAM jsem toho napsal už celkem dost, takže jen ve zkratce. Slouží k získání achievementů, je to samozřejmě podvod, ale i tak to nebrání lidem, aby si nahackovali všechny achievementy. Nejen, že to dělají naprosto tupě, kdy třeba u TF2 mají nahráno jen 0,5 hodin a získali všech 500 (a něco) achievementů. Ale jako by to už samo o sobě nestačilo, mnohdy i dělají blbečky, kteří tvrdí, že je získali férově. Což by šlo, kdyby hráli v offline módu, ale kdo by hrál několik stovek hodin nějakou MP hru v offline módu (navíc pokud vím, tak v něm nefungují MP hry)?

Pak se na to dívám z té logické stránky, kdy vám buď záleží na achievementech, tak je sbíráte nebo vám na nich nezáleží, tudíž je nesbíráte. Mě třeba dělá radost, když je získám všechny u mé oblíbené hry. Ale nikdy by mě nenapadlo, kdyby mě nezajímaly, si je všechny nahackovat.

10) Soukromé profily

O soukromých profilech bych mohl mluvit celé hodiny. Problém u nich je i v tom, že nejsou až tak soukromé, jak si někteří uživatelé myslí. Tohle jsou ale neduhy komunity, tudíž se zmíním jen o jedné věci. Hromada lidí si myslí, že soukromý profil = podvodník.

Je pochopitelné, jak na to přišli. Ten, kdo má soukromý profil, něco skrývá před ostatními. Jenže tyto osoby již nenapadlo, že třeba prostě jen mají rádi soukromí. Tudíž se dost často setkávám s lidmi, kteří k těmto uživatelům nahlížejí jako k méněcenným, podřadným a neberou od nich žádné žádosti o přátelství a rovnou je blokují.

Na druhou stranu je to i dobře. Tito uživatelé dostanou svou porci soukromí a jen se ukáže, s kým nestojí za to se bavit.

A nějaké ty drobky

Kromě těchto deseti hlavních neduhů je tu ale pár dalších, se kterými se nesetkávám tak často. Jedná se například o prodej her, které byly někde zdarma. Je to sviňárna a na facku. Pak tu je i žebrání o hry, kdy vám daná osoba slíbí, že jestliže dostane onen vysněný titul, udělá na něj lets play. Wow. Pokud to tak opravdu bude, hned ti daruju tu hru za padesát euro, i když jsi naprostý cizinec!

A poslední věcí je něco, co k lidstvu prostě neodmyslitelně patří - šikana a pomluvy. Někteří lidé mají napsány lži o uživatelích Steamu na svém profilu. Nebo mají dokonce i skupiny, kde si z těchto lidí utahují, vysmívají se jim a urážejí je. Já sám se můžu pochlubit dokonce dvěmi (olala!!!) skupinami, kde mě uráží. Jo, být slavný je občas na nic :D

Tisk
Hodnocení:
( 6.1 / 11 hlasů ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Neduhy chování uživatelů Steamu
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Virus    Tak já jdu, pojď taky. :-DVirusvirus7406    19.12.2016 17:55 Virus

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Tak já jdu, pojď taky. :-D

Mr.Lolendo napsal:Však jasný... pojď za roh...:D

Bargud    Já na Steam chodím jen hrát, popřípadě pokecat s přáteli. Víc netřeba dodávat. (OK, za zmínku ještě stojí doporučení hráčů, možná zpětná vazba autorům v diskuzi a návody/rady po ruce) . Tohle je podle mě výčet sra*ek, které hráč neřeší :-DBargudbargud6378    19.12.2016 13:16 Bargud

Já na Steam chodím jen hrát, popřípadě pokecat s přáteli. Víc netřeba dodávat. (OK, za zmínku ještě stojí doporučení hráčů, možná zpětná vazba autorům v diskuzi a návody/rady po ruce) . Tohle je podle mě výčet sra*ek, které hráč neřeší :-D

Mr.Lolendo   2x   Však jasný... pojď za roh...:DMr.Lolendomrlolendo10723    16.12.2016 10:58 Mr.Lolendo

@ odpověď na komentář od Virus:Však jasný... pojď za roh...:DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Virus napsal:Pff, takové problémy existují? :-D Sakra já jsem tak rád, že mě na steamu trápí jen to, že co chci prodat, tak to zrovna nejde. :-D A ještě abych zakládal skupiny na to, abych někoho mohl pomlouvat a urážet. :-D :-D :-D Já urážím rovnou na místě a do očí, to je lepší. :lala:

Mr.Lolendo   1x   Lol kámo já si myslím že to moc řešíš. Lidé jsou takový od středověku minimálně takže na tom se těžko něco změní. Dnes v moderní době máme jen lepší hračky ale lidé jsou stále stejní.
Co jsem se díval na ty pomluvy tak jsem se jen u toho zasmál a myslím že ty by si měl taky.

Lidé taky nějak si navykli že cokoliv co vypustí na net tak jde přes řiťní orgán místo ústního. Tak se taky potom všechno bere.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    16.12.2016 10:53
Mr.Lolendo

Lol kámo já si myslím že to moc řešíš. Lidé jsou takový od středověku minimálně takže na tom se těžko něco změní. Dnes v moderní době máme jen lepší hračky ale lidé jsou stále stejní.
Co jsem se díval na ty pomluvy tak jsem se jen u toho zasmál a myslím že ty by si měl taky.

Lidé taky nějak si navykli že cokoliv co vypustí na net tak jde přes řiťní orgán místo ústního. Tak se taky potom všechno bere.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Maestrodk   1x   Ty plantážníku!Maestrodkmaestrodk8088    15.12.2016 20:24 Maestrodk

@ odpověď na komentář od Virus:Ty plantážníku!

Virus napsal:Pff, takové problémy existují? :-D Sakra já jsem tak rád, že mě na steamu trápí jen to, že co chci prodat, tak to zrovna nejde. :-D A ještě abych zakládal skupiny na to, abych někoho mohl pomlouvat a urážet. :-D :-D :-D Já urážím rovnou na místě a do očí, to je lepší. :lala:

Virus    Pff, takové problémy existují? :-D Sakra já jsem tak rád, že mě na steamu trápí jen to, že co chci prodat, tak to zrovna nejde. :-D A ještě abych zakládal skupiny na to, abych někoho mohl pomlouvat a urážet. :-D :-D :-D Já urážím rovnou na místě a do očí, to je lepší. :lala:Virusvirus7406    15.12.2016 18:30 Virus

Pff, takové problémy existují? :-D Sakra já jsem tak rád, že mě na steamu trápí jen to, že co chci prodat, tak to zrovna nejde. :-D A ještě abych zakládal skupiny na to, abych někoho mohl pomlouvat a urážet. :-D :-D :-D Já urážím rovnou na místě a do očí, to je lepší. :lala:

Svoby   3x   Není obsah tohoto příspěvku lehce kontraproduktivní? Pokud se podívám na tvůj osobní Steam profil, narazím hned na několik bodů z výše zmíněných, které sám splňuješ - skupina pouze s dvěma členy, osobní informace (oblíbené písničky, citáty, ...) , přehlídka nesouvisejících obrázků apod. :lala:
Co se ale samotného smyslu textu týče, vypadá to, že jsi celkem kverulant, jelikož absolutní většina tě nikterak ani nemůže jakkoli obtěžovat. To, že ti to možná leze krkem, je věc jedna, druhá ale, že s tím nic moc nezmůžeš. Co takhle si prostě těch věcí nadále nevšímat a nechat ostatní dělat, jak uznají sami za vhodné? ;-)
Svobysvoby60805
    15.12.2016 13:16
Svoby

Není obsah tohoto příspěvku lehce kontraproduktivní? Pokud se podívám na tvůj osobní Steam profil, narazím hned na několik bodů z výše zmíněných, které sám splňuješ - skupina pouze s dvěma členy, osobní informace (oblíbené písničky, citáty, ...) , přehlídka nesouvisejících obrázků apod. :lala:
Co se ale samotného smyslu textu týče, vypadá to, že jsi celkem kverulant, jelikož absolutní většina tě nikterak ani nemůže jakkoli obtěžovat. To, že ti to možná leze krkem, je věc jedna, druhá ale, že s tím nic moc nezmůžeš. Co takhle si prostě těch věcí nadále nevšímat a nechat ostatní dělat, jak uznají sami za vhodné? ;-)

Pepe1986    to někdo tyhle chujoviny fakt řeší? jdu na steam, naistaluju hru, zapnu hru, každýho mám na praku a vypínám hru tečka :) jaký kartičky, levely a další nesmysly omgPepe1986pepe198633693    15.12.2016 13:09 Pepe1986

to někdo tyhle chujoviny fakt řeší? jdu na steam, naistaluju hru, zapnu hru, každýho mám na praku a vypínám hru tečka :) jaký kartičky, levely a další nesmysly omg

unholyU   1x   tve clanky se mi libi myslis ze si te muzu pridat na steam?unholyUunholyu38320    15.12.2016 13:06 unholyU

tve clanky se mi libi myslis ze si te muzu pridat na steam?

Kolousek001   1x   Někdy už mi tyhle články od tebe připadají opravdu směšný, nemůžu si pomoct :D Jako ano prakticky se všema bodama souhlasím, jakmile vidím nějakej profil co alespoň jeden bod splňuje, tak si řeknu - kokot :D :D a ignoruju ...Kolousek001kolousek00128103    15.12.2016 12:28 Kolousek001

Někdy už mi tyhle články od tebe připadají opravdu směšný, nemůžu si pomoct :D Jako ano prakticky se všema bodama souhlasím, jakmile vidím nějakej profil co alespoň jeden bod splňuje, tak si řeknu - kokot :D :D a ignoruju ...

Bonpar   1x   Body 1, 5, 8 a 9 se mi také nelíbí, ovšem zbytek tě přece nemůže nijak obtěžovat.

Co se 10 týče - od té doby, co mi denně chodily pozvánky od (asi) ukradených účtů, které po přidání poslaly zprávu ''klikni na tohle URL a podívej se na tenhle obrázek'', už automaticky soukromé účty ignoruji.
Bonparbonpar6370
    14.12.2016 17:53
Bonpar

Body 1, 5, 8 a 9 se mi také nelíbí, ovšem zbytek tě přece nemůže nijak obtěžovat.

Co se 10 týče - od té doby, co mi denně chodily pozvánky od (asi) ukradených účtů, které po přidání poslaly zprávu ''klikni na tohle URL a podívej se na tenhle obrázek'', už automaticky soukromé účty ignoruji.

erazghûl   4x   V nektěrých bodech mi to připomíná stěžování seniorů na dnešní mládež, na internety apod. :D Osobně nevidím problém, když si někdo dá na svůj profil informace o sobě či svém HW. Možná pro tebe je to nepotřebné, ale určitě se najde hromada lidí které to zajímá. To stejné u skupin. Proč by si někdo nemohl vytvořit skupinu, třeba jen pro 10 lidí? Např. streamer, který to používá k hraní MP se svými fanoušky. Nikdo tě nenutí v ní být.
S některými body souhlasím, ale tebou jmenovaný "drobek" šikana nebo vydírání mi přijde jako závažnější problém než Steam levely, skupiny nebo informace na profilu.
erazghûlerazghl34242
    14.12.2016 15:53
erazghûl

V nektěrých bodech mi to připomíná stěžování seniorů na dnešní mládež, na internety apod. :D Osobně nevidím problém, když si někdo dá na svůj profil informace o sobě či svém HW. Možná pro tebe je to nepotřebné, ale určitě se najde hromada lidí které to zajímá. To stejné u skupin. Proč by si někdo nemohl vytvořit skupinu, třeba jen pro 10 lidí? Např. streamer, který to používá k hraní MP se svými fanoušky. Nikdo tě nenutí v ní být.
S některými body souhlasím, ale tebou jmenovaný "drobek" šikana nebo vydírání mi přijde jako závažnější problém než Steam levely, skupiny nebo informace na profilu.

HALF-LIFEBLAZEN    Jo komunita na Steamu je už dosti toxická jako v realném světě, od dob co vznikli F2P hry, kartičky a pokračuje období facebookizace to tu jde od deseti k pěti.

šikana lži a pomluvy zažívám tolik že bych o tom mohl sepsat i knihu. = (
HALF-LIFEBLAZENhalf-lifeblazen6617
    14.12.2016 15:11
HALF-LIFEBLAZEN

Jo komunita na Steamu je už dosti toxická jako v realném světě, od dob co vznikli F2P hry, kartičky a pokračuje období facebookizace to tu jde od deseti k pěti.

šikana lži a pomluvy zažívám tolik že bych o tom mohl sepsat i knihu. = (

Alfajk   1x   *first world problems meme*

porad nechapu, jak fungujou ty podvody na steam trade, sice to nepouzivam, ale prislo me to naprosto blbuvzdorny, vse se 3x potvrzuje a odemyka, navic presne vidis, co za svoji vec dostanes, tak kde je problem?

skupiny a ani pratele nejak neresim, protoze se multiplayeru prevazne vyhejbam a do singlu nikoho nepotrebuju, pokud nahodou hraju multak a potkam nekoho, s kym se dobre hraje a povida, klidne si ho pridam, k tomu by to podle me melo slouzit, taky nechapu, na co ma nekdo 1000 pratel, kdyz s nima treba ani nikdy nehral zadnou hru, ani nevi, kdo je kdo...
Alfajkalfajk16671
    14.12.2016 12:14
Alfajk

*first world problems meme*

porad nechapu, jak fungujou ty podvody na steam trade, sice to nepouzivam, ale prislo me to naprosto blbuvzdorny, vse se 3x potvrzuje a odemyka, navic presne vidis, co za svoji vec dostanes, tak kde je problem?

skupiny a ani pratele nejak neresim, protoze se multiplayeru prevazne vyhejbam a do singlu nikoho nepotrebuju, pokud nahodou hraju multak a potkam nekoho, s kym se dobre hraje a povida, klidne si ho pridam, k tomu by to podle me melo slouzit, taky nechapu, na co ma nekdo 1000 pratel, kdyz s nima treba ani nikdy nehral zadnou hru, ani nevi, kdo je kdo...

KamilZ   5x   Asi nejsem ten správný uživatel Steamu, protože z výše uvedených funkcí a vlastností (rep, skupiny, přátelé, .... ) nic nevyužívám a navíc mám soukromý profil :-)
Vlastně ani nevím, k čemu je to dobré, Steam beru jako velmi pohodlný obchod/katalog a spouštěč her, nic víc.
KamilZkamilz54152
    14.12.2016 09:22
KamilZ

Asi nejsem ten správný uživatel Steamu, protože z výše uvedených funkcí a vlastností (rep, skupiny, přátelé, .... ) nic nevyužívám a navíc mám soukromý profil :-)
Vlastně ani nevím, k čemu je to dobré, Steam beru jako velmi pohodlný obchod/katalog a spouštěč her, nic víc.

O autorovi blogu

FireWolf
FireWolf
Muž, 24 let

Kdo jsem?

Amatérský spisovatel, amatérský překladatel, amatérský recenzent, amatérský blogger, amatérský tvůrce her, amatérský amatér a dle jednoho muže prý i nadsamec... :D

"There are no choices. Nothing but a straight line. The illusion comes afterwards, when you ask 'Why me?' and 'What if?'. When you look back and see the branches, like a pruned bonsai tree, or forked lightning. If you had done something differently, it wouldn't be you. It would be someone else looking back, asking a different set of questions." - Max Payne, Max Payne 2

Baví mě především RPG, FPS a logické hry (díky kterým si ověřím, že jsem stále velmi chytrý... :D), ale občas si zahraju nějakou oddychovku.

Desítku dávám jen hrám, které mě baví od začátku do konce, naprosto mě pohltí a jsou v mých očích perfektní.

"Nothing is more badass than treating a woman with respect." - Mr. Torgue, Borderlands 2

Nejočekávanější hry:

  • Mount and Blade 2: Bannerlord
  • Serious Sam 4
  • Alan Wake 2
  • Nový Wolfenstein
  • Finding Paradise
  • Vampyr
  • The Sinking City
Založit herní BLOG